پیام تسلیت هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان

کد خبر : 16239
31 اردیبهشت 1403 - 20:02

در پی شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور مردمی و خستگی ناپذیر کشورمان و جمعی از مسئولین بلند پایه همراه ایشان، هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران پیام تسلیتی صادر کردند.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه طلا و جواهر تهران؛ هیات مدیره اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران در پی سانحه سقوط بالگرد و شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور خدوم و مردمی کشورمان و جمعی از همراهان ایشان پیام تسلیتی بدین شرح اعلام کردند؛

 

انالله و انا الیه راجعون

منَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

از ميان مؤمنان مردانى هستند كه به پيمانى كه با خدا بسته بودند وفا كردند،و بعضى بر سر پيمان خويش كشته شدند،و بعضى در انتظارند،و هيچ پيمان خود را نشكسته‌اند(احزاب-23)

 

 خبر غمبار شهادت سید خدوم و مردمی، رئیس جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و محافظین و کادر محترم پرواز در حادثه سقوط بالگرد موجب تالم و اندوه فراوان گردید.

  رئیس جمهور فقید کشورمان در همه عرصه های خدمت به مردم در تلاشی خستگی ناپذیر فعالیت داشت و با تواضع و بی تکلف دغدغه رفع مشکلات آحاد مردم از جمله اصناف و صنف طلا و جواهر را داشت، در زمره مسئولان انقلابی بود که در همه سنگرهای مسئولیتی روحیه جهادی را تا آخرین لحظه با خود به ارمغان ‌آورد.

صفای باطنی ایشان و خدمت خالصانه‌اش به آستان حضرت علی‌بن موسی الرضا ـ علیه آلاف التحیه و الثناء ـ بود که پاداش آن را نیز در شب میلاد امام رئوف دریافت و به خیل شهیدان والامقام پیوست.

بی‌شک، فقدان رئیس جمهور مردمی و مسئولین همراه وی ضایعه ای اسف بار و سنگین بوده و ایران عزیز ما امروز با خبر شهادت ایشان متاثر و سوگوار می باشند.

  این واقعه اندوهبار را به حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده معظم ایشان و همه آحاد مردم ایران تسلیت عرض نموده و برای آن عزیزان علو درجات، برای بازماندگان و مردم شریف ایران صبر و آرامش و برای ایران بزرگ اسلامیمان سربلندی و عزت آرزومندیم.

 

1403/02/31

رئیس و هیات مدیره اتحادیه، طلا، جواهر، نقره و سکه تهران

نویسنده: اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا،جواهر،نقره و سکه تهران ۱۳۹۶ بازدید بدون دیدگاه

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

طراحی شده توسط: آریان دیتا