بررسی مهترین مشکلات صنفی در جلسه کارگروه ملی صنعت طلا، نقره و جواهر + عکس

کد خبر : 15771
5 اردیبهشت 1403 - 17:02

در نشستی که با حضور اعضای کارگروه ملی صنعت طلا، نقره و جواهر در محل وزارت صمت برگزارشد، ضمن بررسی مشکلات صنف و صنعت طلا و جواهر کشور در رابطه با سند راهبردی صنعت طلا و جواهر و سامانه جامع تجارت بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه طلا و جواهر تهران؛ در جلسه ای که روز سه شنبه با محوریت شعار مطرح شده توسط مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله) در سال1403 با عنوان « جهش تولید با مشارکت مردم» در ساختمان شهید الهی وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار گردید، مهمترین  مشکلات صنف و صنعت طلا و جواهر و راههای رشد این هنر صنعت بررسی و همفکری گردید.

در جلسه کارگروه ملی صنعت طلا، نقره و جواهر که محمدرضا زارع سرپرست مرکز ملی صنایع خلاق و فرش ایران، روسای اتحادیه طلا و جواهر تهران، اصفهان، یزد، مشهد، یزد و تبریز و تعدادی از تشکلهای صنفی و همچنین نمایندگانی از بانک مرکزی، سازمان گمرک، سازمان ملی استاندارد و بسیج اصناف کشورحضور داشتند، در رابطه با موارد مهمی همچون سامانه جامع تجارت و چالشهای این سامانه گفتگو و مباحثی مطرح گردید.

براساس این گزارش در جلسه کارگروه ملی صنعت طلا، نقره و جواهر ایران به مباحث دیگری در این صنف و صنعت از جمله؛ رکود شدید در این صنعت، مشکلات فروش مصنوعات طلای دست دوم، صادرات نقره، مشکلات تهیه مواد اولیه، حکمرانی سیاست در اقتصاد و صنف طلا و مشکلات آمار غیرواقعی در صنف و صنعت طلا اشاره و مورد بحث و بیان دیدگاهها پرداخته شد.

در این جلسه مسائل و مشکلات مطرح شده مکتوب و برای پیگیری و بررسی موارد عنوان شده در راستای حل معضلات صنفی در جلسات دیگر، اقدام و راهکارهایی اعلام گردید.

 

انتهای پیام

نویسنده: اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا،جواهر،نقره و سکه تهران ۱۱۶۵ بازدید ۲ دیدگاه

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • اکرم عابدی
    اکرم عابدی
    5 روز پیش

    با سلام و احترام

    در مورخ1402/11/29 سه عدد النگوی نازک به (وزن ،5.720 و 2.770طبق فاکتور مغازه که دو وزن نوشته اند )در صورتی که من 3 النگو خریدم هم سایز هم و یک مدل .
    به آدرس : فلکه دوم تهرانپارس مجتمع پارسیان طبقه اول واحد149 تلفن 77713486 گالری نیلا .
    به مبلغ 30میلیون تومان از ما گرفته شده در صورتی که وزن واقعی طلا کمتر از وزنی بود که برای ما کشیدن.
    بنده 4 طلافروشی دیگر بردم و همه بجز وزنی که ایشون گفتن بودن بود. با مغازه تماس گرفتم و ایشون گفتن کاری نمیتوانی بکنی پول را دادی و طلا هم گرفتی.
    بنده شکایت دارم از این طلا فروشی برای پس گرفتن مبلغ اظافه ای که از من گرفته شده .
    با تشکر اززحمات شما
    عابدی 09357687259

    • اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا،جواهر،نقره و سکه تهران
      اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا،جواهر،نقره و سکه تهران
      5 روز پیش

      خانم عابدی در صورت شکایت از واحد صنفی تحت پوشش این اتحادیه میتوانید سه شنبه هر هفته برای یکشنبه آینده ثبت شکایت کنید و با مستندات خود از جمله فاکتور ،رسید پرداخت کارت ملی و اصل مصنوعات به اتحادیه مراجعه فرمایید.با تشکر اتحادیه طلا

طراحی شده توسط: آریان دیتا