بررسی چالشهای سامانه جامع تجارت در صنف طلا توسط بسیج اصناف کشور

کد خبر : 15602
26 فروردین 1403 - 21:01

نشست بررسی تبصره ۴ ماده ۱۸ و سامانه جامع تجارت در صنف طلا و جواهر به همت بسیج اصناف کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه طلا و جواهر تهران؛ در نشستی که یکشنبه ۲۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ به دعوت و میزبانی دکتر غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف کشور و با حضور روسای برخی از اتحادیه های طلا و جواهر کشور، مسئولین وزارت صمت و برخی از فعالین بازار طلا و جواهر برگزار شد؛ در رابطه با مباحث مهم صنفی از جمله سامانه جامع تجارت بحث و تبادل نظر شد.

براساس این گزارش؛ در این جلسه حضار ضمن بیان مباحث مرتبط با سامانه جامع تجارت و مشکلات آن برای صنف و صنعت طلا و جواهر، پیشنهادهای خود را برای اصلاح روشهای موجود ارائه نمودند.

در این نشست که به درخواست کتبی روسای اتحادیه ها از بسیج اصناف کشور به عنوان کارگروه ملی طلا و جواهر برگزار شد، مقرر گردید، موارد پیشنهادی در راستای اصلاح روشهای  اجرایی تبصره ۴ ماده ۱۸ در سامانه جامع تجارت ظرف ده روز آینده توسط اعضای کارگروه و با مشورت فعالان صنعت و صنف طلا  به دبیرخانه کارگروه به صورت کتبی ارائه شود.

دکتر حسن پور در این جلسه ضمن تاکید بر جهش تولید، از همه فعالان صنعت و صنف طلا در سراسر کشور خواست در تدوین بسته پیشنهادی به دولت، مشارکت نمایند و نظرات کارشناسی خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

 

انتهای پیام

نویسنده: اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا،جواهر،نقره و سکه تهران ۲۳۲ بازدید بدون دیدگاه

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

طراحی شده توسط: آریان دیتا