تبریک نوروزی رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران

کد خبر : 15356
1 فروردین 1403 - 15:01

رئیس اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران ضمن بیان تبریک سال جدیدشمسی به همه مردم و همکاران صنفی، سال گذشته را سال سخت و پرچالشی عنوان کرد و رشد و ارتقاء این صنف را در سال جدید از خداوند متعال خواستار شد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه طلا و جواهر تهران؛ نادر بذر افشان رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، فرارسیدن نوروز باستانی 1403 را که امسال مصادف با ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن است را به همه مردم بالاخص به کلیه همکاران گرامی در سطح کشور و تهران بزرگ از طرف خود و هیات مدیره اتحادیه تبریک گفت.

وی سال جدید را سالی سرشار از موفقیت و سربلندی برای همه همکاران در سطح کشور آرزو، و ابراز امیدواری کرد با اتحاد و همدلی بهترین ها برای صنعت طلا و جواهر در سال جدید رقم بخورد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به مشکلات و چالشهای صنف و صنعت طلا و جواهر در سال گذشته گفت: سال 1402 با التهابات و نبود تقاضا برای همکاران ما توام بود و مشکلاتی برای صنف ما با تحمیل قوانین و سامانه ها تحمیل شد که شرایط این صنف را با آسیب های مالی و اقتصادی مواجه کرد.

بذرافشان در خاتمه ابراز امیدواری کرد با رفع موانع و مشکلات صنفی، با اتحاد و همبستگی همه همکاران در سطح کشور شاهد روزهای خوب و رو به رشدی برای صنف و صنعت طلا و جواهر کشور باشیم.

 

انتهای پیام

نویسنده: اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا،جواهر،نقره و سکه تهران ۲۹۶۹ بازدید بدون دیدگاه

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

طراحی شده توسط: آریان دیتا