اعطای احکام رئیس و اعضای کارگروه طلا، جواهر، نقره و سکه اتاق اصناف تهران + عکس

کد خبر : 15261
22 اسفند 1402 - 13:12

عصر روز یکشنبه ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۲ با حضور رئیس و عضو هیات رئیسه اتاق اصناف تهران احکام اعضای کارگروه تخصصی طلا، جواهر، نقره و سکه اتاق اصناف تهران توسط حمیدرضا رستگار رئیس این اتاق اعطاء شد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه طلا و جواهر تهران؛ در نشستی که در اتاق اصناف تهران برگزار شد؛ نادر بذرافشان به عنوان رئیس و حمیدرضا نیکخواه، میرمحمد پوراقدم شربیانی، محمدرضا نوری‌زاده و مهدی معلمی به عنوان اعضای کارگروه تخصصی طلا، جواهر، نقره و سکه اتاق اصناف تهران از سوی حمیدرضا رستگار منصوب شدند.

در این جلسه دکتر رستگار رئیس اتاق اصناف تهران با بیان لزوم کار برای مردم گفت: هدف از تشکیل این کارگروه کارگشایی در صنف طلا و جواهر و موفقیت و رشد این صنعت است، و مطمئناً این کارگروه با موفقیت همراه خواهد بود.

 

نادر بذرافشان ضمن بیان تقدیر و تشکر از زحمات هیات مدیره اتاق اصناف تهران، به ویژه آقای دکتر رستگار برای پیگیری کار اصناف بالاخص صنف طلا و جواهر بر انسجام و هماهنگی این کارگروه تاکید و تصریح کرد: با توجه به اینکه این کارگروه نماینده واقعی همه اعضای صنف و صنعت طلا و جواهر کشور می‌باشد، مشکلات و معضلات این صنف به صورت واقعی پیگیری و رفع خواهد شد.

حمیدرضا نیکخواه، رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان و عضو کارگروه تخصصی طلا، جواهر، نقره و سکه اتاق اصناف تهران با تشکر از اقدامات مثبت اتاق اصناف، قابلیت این کارگروه را بسیار بالا و قدرتمند عنوان کرد.

میرمحمد پوراقدم شربیانی رئیس اتحادیه طلا و جواهر تبریز و عضو کارگروه تخصصی طلا، جواهر، نقره و سکه اتاق اصناف تهران نیز در این جلسه با اشاره به نقش مهم و اجرایی این کارگروه، اعضای صنفی مسئولین اتحادیه های عضو این کارگروه را بسیار بالا عنوان کرد که از امکان اقدامات ارزنده برای صنف برخوردارند.

سیدمهدی معلمی رئیس اتحادیه طلا و جواهر ساری و عضو کارگروه تخصصی طلا، جواهر، نقره و سکه اتاق اصناف تهران نیز ضمن تقدیر از پشتیبانی اتاق اصناف تهران از این کارگروه، ابراز امیدواری کرد مشکلات بزرگ و چالشهای صنفی توسط  کارگروه تخصصی طلا، جواهر، نقره و سکه اتاق اصناف تهران مرتفع گردد.

 

انتهای پیام

نویسنده: اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا،جواهر،نقره و سکه تهران ۷۲۳ بازدید بدون دیدگاه

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

طراحی شده توسط: آریان دیتا