کلاهبرداری ۲ مرد شیک‌پوش از طلافروش‌ها با سکه‌های تقلبی

کد خبر : 15043
15 اسفند 1402 - 16:12

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو فروشنده سکه‌های تقلبی در شرق تهران خبر داد.

سرهنگ علی قاسم پور در این باره گفت: به دنبال مراجعه مالک یک مغازه طلافروشی به کلانتری ۱۲۸ تهران نو، این فرد با طرح شکایتی به ماموران گفت که تعدادی سکه طلا از دو مرد جوان خریداری کرده اما متوجه شده که سکه‌ها تقلبی بوده است. در همین راستا نیز پرونده‌ای تشکیل شد و رسیدگی به آن در دستورکار تیم عملیات این کلانتری قرار گرفت.

وی ادامه داد: تحقیقات پرونده ادامه داشت تا اینکه مجددا خبر مشابه‌ای مبنی بر  فروش سکه های تقلبی از مالک یک مغازه  طلافروشی  و حضور دو مردجوان  در طلافروشی دریافت شد  و به سرعت  تیم عملیات کلانتری به نشانی اعلامی  اعزام شدند. با حضور ماموران در محل دو مرد جوان  که با ظاهری آراسته قصد فریب خریدار را داشتند دستگیر  و به مقر انتظامی منتقل شدند. همچنین ماموران دربازرسی از اموال متهمان ۵۳ قطعه سکه تقلبی را که با آب طلا رنگ شده بود، کشف کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، گفت: متهمان که چاره‌ای جز اعتراف نداشت به فروش سکه های تقلبی به واحد صنفی طلافروشی اعتراف کردند. همچنین در ادامه با بررسی پرونده‌های مشابه این افراد به سه فقره کلاهبرداری و فروش سکه‌های تقلبی اعتراف کردند.

قاسم پور با اشاره به تشکیل پرونده برای دو متهم دستگیر شده، گفت: این افراد به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شدند. تلاش برای  شناسایی مالباختگان دیگر ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

نویسنده: اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا،جواهر،نقره و سکه تهران ۱۰۲۰ بازدید بدون دیدگاه

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

طراحی شده توسط: آریان دیتا