اتحادیه طلا و جواهر تهران حادثه تروریستی کرمان را محکوم کرد

کد خبر : 13988
14 دی 1402 - 09:10

️ اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران به‌دنبال حادثه تروریستی سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مسیر گلزار شهدای کرمان پیامی صادر و این جنایت را محکوم کرد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه طلا و جواهر تهران؛ به‌دنبال حادثه تروریستی سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مسیر گلزار شهدای کرمان اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران در پیامی این جنایت را محکوم کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

 

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ‌ (آل عمران-١۶٩)

بار دیگر ایادی استکبار جهانی در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی با خشونت و ترور جنایتی جدید آفریدند که منجر به شهید و مجروح شدن جمع کثیری از مردم عزیز و بیگناه کشورمان در این مراسم و موجب تاثر و تالم عمیق قلبی گردید.

این جنایت تروریستی بیانگر اوج درماندگی و حقارت صحنه‌گردانان اصلی آن‌ استکبار جهانی است که به خیال باطل خود گمان می‌کنند، با رعب و وحشت و اقدام تروریستی کور و ایجاد ناامنی می‌توان مردم را از مسیر انقلاب و آرمانهای آن جدا کرد. به کوری چشم دشمنان، خون شهیدان این جنایت، مردمِ ایران را بیش از پیش مستحکم و روسیاهی و ذلت را نصیب تروریست‌ها و حامیانشان خواهد کرد.

اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران همراه با دیگر آحاد کسبه این صنف و مردم ضمن محکومیت شدید این حادثه تروریستی، شهادت جمعی ازهموطنان عزیز در مسیر گلزار شهدای کرمان را به مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای، مردم شریف ایران و خانواده‌های معظم شهدا تسلیت عرض نموده و برای مجروحان این حادثه شفای عاجل از خداوند متعال مسئلت می‌نماید.

 

️ اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران»

 

 

نویسنده: اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا،جواهر،نقره و سکه تهران ۱۶۸۶ بازدید بدون دیدگاه

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

طراحی شده توسط: آریان دیتا