نشست روسا و فعالان حوزه طلا و جواهر کشور در حاشیه نمایشگاه طلا و جواهر شیراز

کد خبر : 12466
27 مهر 1402 - 15:07

 نشست هم اندیشی فعالان حوزه طلا و جواهر همزمان با هفتمین نمایشگاه طلا و جواهر شیراز با حضور روسا و صاحبنظران اتحادیه‌های طلا و جواهر کشور و استان فارس با بررسی و حل مشکلات صنف و صنعت طلا و جواهر در هتل زندیه شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه طلا و جواهر تهران، در نشست جمعی از فعالین و روسای اتحادیه‌های طلا و جواهر کشور و استان فارس و هیات مدیره همراه، همزمان با هفتمین نمایشگاه طلا، جواهر، نقره و گوهرسنگهای شیراز و به میزبانی اتحادیه طلا و جواهر شیراز، در رابطه با بررسی مشکلات و معضلات صنف و صنعت طلا و جواهر کشور گفتگو و پیشنهاداتی مطرح گردید.

در این نشست مسایل مختلف صنفی، موانع و چالشها و راهکارها مطرح و درباره عبور از بحرانها بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه درباره موارد مهمی از جمله؛ سامانه جامع تجارت، درگاه ملی مجوزها، معاملات طلا در فضای مجازی، دست دوم فروشی، اجرت مصنوعات طلا، مشکلات تولید و شرایط کسب و کار مطرح و تصمیمات مثبتی اتخاد و جمع بندی گردید.

براساس این گزارش در این نشست ضمن بیان پیگیری مصوبات و موضوعات جلسات مهم صنفی با حضور روسای سراسر کشور در رابطه با ضرورت ایجاد دبیرخانه مرکزی صنف و صنعت طلا و جواهر جهت تدوین صورتجلسات و مدیریت موضوعات این نشست ها و پیگیری خروجی آن تاکید شد.

همچنین در این نشست ضمن لزوم توجه به جایگاه اتحادیه ها و تشکل ها بر وحدت صنفی در راستای رشد و ارتقای صنف و صنعت طلا و جواهر در تمامی تصمیمگیری ها گفتگو و تبادل نظر گردید.

 

انتهای پیام

منبع: اتحادیه طلا و جواهر تهران

نویسنده: اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا،جواهر،نقره و سکه تهران ۱۲۹۴ بازدید بدون دیدگاه

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

طراحی شده توسط: آریان دیتا