هفتمین نمایشگاه طلا و جواهر شیراز آغاز به کار کرد

کد خبر : 12458
26 مهر 1402 - 13:07

آیین افتتاح هفتمین نمایشگاه طلا، نقره، جواهر و گوهرسنگهای شیراز عصر روز گذشته با حضور مسئولین استانی، رییس و هیات مدیره‌های اتحادیه‌های طلا و جواهر کشور، فعالین صنفی و علاقه‌مندان به این صنف و صنعت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه طلا و جواهر تهران؛ هفتمین نمایشگاه طلا، جواهر، نقره و گوهر سنگها ، عصر روز سه شنبه ۲۵ مهرماه با حضور مقامات استان فارس، مسئولین و فعالین صنف و صنعت طلا و جواهر کشور با حضور ۷۰ مشارکت کننده و در مساحت ۸ هزار متر مربع در محل نمایشگاههای بین المللی استان فارس برگزار شد.

در مراسم گشایش این نمایشگاه “ایزدی” رئیس سازمان صنعت، معدن، تجارت استان فارس و “شریفی” معاون اقتصادی استانداری فارس، همچنین “زرین‌مهر” رئیس
اتحادیه طلا و جواهر شیراز ضمن بیان مطالبی در رابطه با ظرفیت ها و پنانسیل های صنعت طلا و جواهر، بر اهمیت برپایی نمایشگاهها و توسعه لزوم این صنعت و توجه به صادرات طلا در بازار مصنوعات طلا و جواهر تاکید کردند.

در این مراسم نادر بذرافشان رئیس اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران با اشاره به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های استان فارس نمایشگاه طلا و جواهر شیراز را از نمایشگاههای پربار کشور و دارای قابلیت ارزنده برای ایجاد پایگاه صادراتی کشور به حوزه کشورهای خلیج‌فارس و دیگر کشورها عنوان کرد.

به گفته محمود بندرچی مدیر عامل شرکت رستاک پاد ویژن مجری این نمایشگاه در هفتمین نمایشگاه طلا و جواهر شیراز همه حلقه‌های صنفی از تولید تا توزیع حضور دارند که این نمایشگاه با هدف  توسعه بازار و برندینگ برگزار می‌گردد.

هفتمین نمایشگاه طلا، جواهر، نقره و گوهرسنگهای شیراز تا ۲۸ مهرماه، از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل نمایشگاه بین المللی استان فارس پذیرای علاقه مندان به این صنف و صنعت خواهد بود.

 

انتهای پیام

منبع: اتحادیه طلا و جواهر تهران

نویسنده: اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا،جواهر،نقره و سکه تهران ۱۰۷۹ بازدید بدون دیدگاه

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

طراحی شده توسط: آریان دیتا