رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران؛

نمایشگاه طلا و جواهر شیراز گامی موثر برای تبدیل این شهر به قطب طلای جنوب کشور است

کد خبر : 12429
23 مهر 1402 - 19:07

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه شیراز ظرفیت تبدیل به قطب طلای جنوب کشور دارا می باشد، نمایشگاه طلا و جواهر شیراز را از پربازدیدترین نمایشگاهها عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه طلا و جواهر تهران؛ نادر بذرافشان ضمن اشاره به پتانسیل های بالای شیراز و نمایشگاه طلا و جواهر این شهر گفت: نمایشگاه طلا و جواهر شیراز گامی موثر برای تبدیل این شهر به قطب طلای جنوب کشور و دروازه صادراتی طلا در حوزه کشورهای خلیج فارس و دیگر کشورها می باشد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران همجواری استان فارس با استانهای بزرگ و مهم جنوب کشور را مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: گرچه شیراز در سالهای اخیر در مصنوعات طلا به صورت محدود وارد شده ولی آنچه این شهر را متمایز کرده موقعیت خوب و مناسب آن برای پایگاه توزیع مصنوعات در منطقه جنوب کشور است.

وی برگزاری نمایشگاه طلا و جواهر شیراز را موقعیت مناسبی برای رشد و توسعه صنعت طلا و جواهر کشور دانست و گفت: همه استانها و اتحادیه های سراسر کشور کمک کنند یک نمایشگاه در سطح ملی و با حضور کشورهای مطرح خارجی در این حوزه در ایران برگزار گردد.

بذرافشان با اعلام اینکه طی سالهای اخیر نمایشگاه طلا و جواهر شیراز از استقبال خوبی برخوردار بوده است تصریح کرد: خونگرمی و مهمانوازی مردم شیراز باعث شده که اقشار زیادی از مردم به این شهر فرهنگ و ادب آمده و از نمایشگاه طلا و جواهر شیراز بازدید کنند که این موضوع یکی از نقاط قوت نمایشگاه طلا و جواهر شیراز است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطرنشان کرد: برگزاری این نمایشگاه فرصت مغتمی است تا روسا و فعالین حوزه طلا و جواهر کشور ضمن بازدید از این نمایشگاه، دور هم جمع شده و درباره مهمترین موضوعات و چالشهای صنف و صنعت طلا و جواهر که این روزها زیاد نیز هست گفتگو و تصمیم گیری کرده برای رشد و پیشرفت این صنعت کهن در کشور برنامه ریزی نمایند.

گفتنی است؛ نمایشگاه طلا، نقره، گوهرسنگها، ساعت، ماشین آلات و صنایع وابسته شیراز از تاریخ 25 لغایت 28 مهرماه از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام

منبع: اتحادیه طلا و جواهر تهران

نویسنده: اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا،جواهر،نقره و سکه تهران ۷۸۷ بازدید بدون دیدگاه

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

طراحی شده توسط: آریان دیتا