در آئین بزرگداشت هفته نیروی انتظامی در اتاق اصناف تهران عنوان شد:

حفظ حرمت و شان اصناف؛ اولویت و توصیه ماست/ پویایی و امنیت جامعه در سایه خدمات نیروی انتظامی

کد خبر : 12350
17 مهر 1402 - 18:07

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در آئین نکوداشت هفته نیروی انتظامی که از سوی اتاق اصناف تهران روز گذشته در محل این اتاق برگزار شد بر حفظ حرمت و شان اصناف تاکید کرد.

هیئت رئیسه اتاق اصناف و روسای اتحادیه های صنفی تهران در راستای بزرگداشت هفته نیروی انتظامی، طی مراسمی با حضور سردار عباسعلی محمدیان، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، سرهنگ علی قاسم‌پور، رئیس پلیس پیشگیری فاتب، سرهنگ علی رفیعی، رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فاتب و سرهنگ پیام کاویانی، رئیس پلیس اطلاعات فاتب تهران بزرگ از خدمات و تلاش های نیروهای محافظ امنیت و نظم تقدیر و قدردانی کردند.

در ابتدای این مراسم حمیدرضا رستگار، رئیس اتاق اصناف تهران طی بیاناتی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و خیرمقدم به سردار محمدیان، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و هیئت همراه گفت: این مراسم به نیابت از سوی ۵۰۰ هزار واحد صنفی، هیئت مدیره اتحادیه های صنفی و هیئت رئیسه اتاق اصناف تهران برگزار شده؛ لذا ضمن خسته نباشید و قدردانی از تمام تلاش های نیروی خدوم انتظامی فرصت را مغتنم شمرده و از سربازانی که موجبات نشاط و ایجاد امنیت و پویایی اجتماعی جامعه را فراهم می سازند تقدیر و تشکر می کنم.

در ادامه سردار عباسعلی محمدیان، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در سخنانی گفت: سلامتی و امنیت به فرموده پیامبر اسلام دو نعمت ناشناخته و مغفولی هستند که تا به خطر نیفتند قدر و ارزشمندی آنها به روشنی حس نخواهد شد.

دشمنان همیشه مترصد به خطر انداختن نعمت امنیت هستند

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ افزود: دشمنان همیشه مترصد به خطر انداختن نعمت امنیت و استفاده از فضای ایجاد شده برای اهداف و طرح های خود هستند که این مورد در جریان ناآرامی های اجتماعی سال گذشته به روشنی دیده شد. تا آنجا که با تمسک جستن از یک اتفاق اجتماعی در پی ایجاد یک بحران و ناامنی برآمدند و در حوزه های مختلف و به شیوه های گوناگون وارد عمل شدند.

سردار محمدیان با یادآوری عملکرد و همکاری همه جانبه اصناف در کنار نیروی انتظامی برای تامین امنیت اجتماعی و اقتصادی تصریح کرد: سال گذشته وقتی دشمن می خواست با ایجاد ناامنی در بازار و در میان بازاریان رخنه کند، اصناف به عنوان افسران جنگ اقتصادی وارد عمل شدند و فراموش نمی کنیم چگونه ایستادند و در کنار همه نیروهای امنیتی و انتظامی کار دشمنان را ناتمام گذاشتند.

وی با تاکید بر حفظ هشیاری نیروهای انتظامی و اصناف در صیانت از امنیت و آرامش اجتماعی و اقتصادی گفت: توطئه ها و دشمنی دشمنان تمامی ندارد. دشمنان همیشه در صدد آسیب و حمله به امنیت کشور و مردم عزیزمان با ترفندهای مختلفی همچون سیاه نمایی، ناامید کردن مردم از آینده، ایجاد ناامنی های اجتماعی و اقتصادی و ناامنی روانی هستند؛ لذا همه ما در کنار هم باید در هر شرایطی هشیاری و آمادگی لازم برای مقابله  با دسیسه ها و برنامه های دشمن را داشته باشیم.

حفظ حرمت و شان اصناف؛ اولویت و توصیه ماست

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ضمن تاکید بر حفظ حرمت و شان اصناف بیان کرد: اصناف همیشه جزو معتمدین مردم بوده اند؛ لذا حفظ حرمت و شخصیت آنها بویژه از سوی نیروهای اماکن عمومی در نظارت و بازرسی ها از واحدهای صنفی مورد تاکید است.

وی تصریح کرد: اتحادیه های صنفی می توانند به عنوان بازوی توانمند برای ایجاد امنیت و آرامش در جامعه عمل کنند؛ بر این اساس همراهی و همدلی میان اصناف و نیروی انتظامی در قالب حفظ ارزش های آنها از اولویت ها و توصیه های ماست.

سردار محمدیان با بیان اینکه ۹۰ درصد توفیقات ما از همدلی و همراهی مردم حاصل می شود افزود: اگر همکاری و همدلی مردم نباشد موفقیتی نیز به دست نمی آید؛ بنابراین ما وظیفه خدمتگزاری به مردم را داریم و بر این وظیفه اعلام آمادگی و افتخار می کنیم.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در پایان ضمن اعلام آمادگی نیروی انتظامی در همکاری و همراهی با اصناف خواهان همکاری اصناف با نیروی انتظامی در خصوص رفع سد معبر برخی از واحدهای صنفی و ایجاد و رعایت سقف فعالیت واحدهای صنفی به لحاظ ساعات کار شد.

در ادامه مراسم نایب رئیس دوم اتاق اصناف تهران و چندتن از روسای اتحادیه های صنفی به نمایندگی از سوی اصناف به بیان برخی چالش‌ها و مشکلات ناشی از درگاه ملی صدور مجوزها، ایجاد اختلال در جریان پلمب واحدهای صنفی و دیگر مسائل پرداختند.

در پایان این آیین، هیئت رئیسه اتاق اصناف تهران به نیابت از روسای اتحادیه‌های صنفی تهران از عباسعلی محمدیان، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ؛ سرهنگ پیام کاویانی، رئیس پلیس اطاعات فاتب، سرهنگ علی رفیعی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فاتب و سرهنگ علی قاسم‌پور، رئیس پلیس پیشگیری فاتب با اهدای لوح یادبودی، تقدیر و تجلیل کردند.

منبع: اتاق اصناف تهران

نویسنده: اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا،جواهر،نقره و سکه تهران ۹۳۹ بازدید بدون دیدگاه

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

طراحی شده توسط: آریان دیتا