آغاز به کار شانزدهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان

کد خبر : 10617
23 خرداد 1402 - 16:03

شانزدهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان، بعدازظهر امروز دوشنبه با حضور مسئولین دولتی و صنفی و فعالین این حوزه در محل نمایشگاههای بین‌المللی اصفهان آغاز به کار کرد.

 

به گزارش روابط عمومی اتحادیه طلا وجواهر تهران؛ شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی طلا، گوهر سنگ‌ها، ماشین آلات و صنایع وابسته با حضور جمعی از مسئولین وزارت صمت و همچنین روسا و فعالین صنف طلا و جواهر در محل نمایشگاههای بین المللی شهر اصفهان افتتاح شد.

مراسم افتتاحیه این رویداد نمایشگاهی با حضور معاونت معدنی وزارت صمت، ریاست اتحادیه های طلا و جواهر کشور، معاونت‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان، فعالان صنف طلا، ماشین سازان و شماری از پیشکسوتان این صنعت برگزار شد.

در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی طلا و پیش از آغاز به کار رسمی این رویداد طلایی و با حضور صنعتگران، هنرمندان، فعالان و مشارکت کنندگان در نشستی به ویژگی های این نمایشگاه پرداخته شد و به پاس زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه با اهدای لوح تقدیر به پیشکسوتان طلای کشور از کوشش‌های آنان تقدیر و قدردانی شد.

این نمایشگاه در 6500 متر فضای مفید نمایشگاهی و با حضور 149 مشارکت کننده از استان‌های اصفهان، تهران، یزد، شیراز، مشهد و تبریز که در بخش‌های تولیدکنندگان ماشین آلات و ابزار آلات سخت، پرداخت طلا و جواهرات، تولیدکنندگان و فعالان بخش فروش طلا و جواهرات، هنرمندان و فروشندگان سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی فعالیت دارند، برگزار شده است.

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت طلا  از 22 تا 26 خرداد و از ساعت  15 تا 21 واقع در کمربندی شرق، نمایشگاه بین‌المللی اصفهان میزبان بازدید کنندگان و علاقه مندان به این صنعت است.

 

انتهای پیام

نویسنده: اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا،جواهر،نقره و سکه تهران ۱۴۵۵ بازدید بدون دیدگاه

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

طراحی شده توسط: آریان دیتا