رئیس اتحادیه طلا و جواهر پاسخ می دهد؛

روند آتی بازار طلا/ قیمت طلا افزایش می‌یابد یا کاهش؟

کد خبر : 10056
18 اردیبهشت 1402 - 16:02

رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران با اشاره به نوسان قیمت طلا و سکه در روز‌های گذشته، گفت: نوسان ۲ تا ۵ درصدی در این بازار طبیعی است و خریداران منتظر کاهش یا افزایش شدید قیمت در این بازار نباشند.

بررسی قیمت طلا و سکه در روز‌های گذشته حاکی از نوسان قیمت این کالا در بازار بوده است.

در همین رابطه نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران در گفت‌وگو با میزان اظهار کرد: نوسان ۲ تا ۵ درصدی قیمت طلا و سکه همواره یکی از ویژگی‌های بازار طلا است.

به گفته وی قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار از ابتدای سال تاکنون از ۲ میلیون و ۵۷۰ هزارتومان تا ۲ میلیون و ۶۷۰ هزارتومان و قیمت سکه طرح جدید از ۳۱ میلیون تومان تا ۳۳ میلیون تومان در نوسان بوده است.

بذرافشان در ادامه افزود: به نظر می‌رسد بازار دیگر روند کاهشی یا افزایشی شدید نداشته باشد، زیرا نوسان ۲ تا ۵ درصدی را در یک ماه و نیم گذشته تجربه کرده است.

به گفته رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران نوسان قیمت ارز، کاهش تقاضا و نوسان قیمت اونس طلا از دلایل افت یا افزایش قیمت طلا در روز‌های گذشته بوده است.

وی همچنین با تاکید بر اینکه احتمال نوسان شدید بازار طلا در روز‌های پیش‌رو کم است، گفت: با توجه به اینکه بازار طلا از ابتدای سال با ثبات نسبی خوبی همراه بوده، به مردم پیشنهاد می‌کنیم که اگر قصد خرید طلا و سکه دارند خرید خود را با خیال راحت انجام دهند و منتظر کاهش قیمت بیشتر این کالا نباشند.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری میزان

نویسنده: اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا،جواهر،نقره و سکه تهران ۷۶۶ بازدید بدون دیدگاه

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

طراحی شده توسط: آریان دیتا