رئيس اتحاديه طلا و جواهر تهران:

حداقل تقاضا در بازار طلا/ التهابي در بازار طلا پيش بيني نمی شود

کد خبر : 9860
15 فروردین 1402 - 16:01

رئيس اتحاديه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران در مورد وضعيت بازار طلا و سکه در روزهاي آينده گفت: من فکر نمي‌کنم تغيير خاصي در قيمت‌ها داشته باشيم و با توجه به اينکه در ماه رمضان هستيم و مراسم و جشن‌ها کمتر است و تقاضا در بازار نيست فکر مي‌کنم بازار روال عادي را طي کند و التهابي در بازار رخ ندهد.

نادر بذرافشان، رئيس اتحاديه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران در مورد وضعيت بازار طلا و سکه در سال جديد گفت: با وجود اينکه در روزهاي پاياني سال گذشته کاهش قيمت داشتيم تقاضا در بازارهاي داخلي به حداقل رسيد که اين کاهش تقاضا در تعطيلات نوروز هم ادامه داشت و با ورود به ماه رمضان ميزان تقاضا به حداقل رسيد و حتي از روال عادي هم کمتر بود.

رئيس اتحاديه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران افزود: در بازار سکه تغيير خاصي نداشتيم و بازار روال عادي را طي ميکند که اميدواريم همانطور که از ابتداي سال روال ثبات و آرامش را در بازار داريم در ادامه سال هم اين روال ادامه يابد و در رابطه با قيمت ها با توجه به کاهشي که داشتيم اين کاهش به ثبات نسبي برسد تا مردم بتوانند به راحتي مبادلات خود را انجام دهند.

بذرافشان در مورد دلايل افزايش قيمت طلا و سکه در تعطيلات عيد گفت: بخشي از افزايش قيمتها به خاطر افزايش انس جهاني طلا بود و بخشي ديگر با توجه به اينکه بازار تعطيل بود ناشي از جوسازي و برخي اخبار بود که واقعي نبود.

رئيس اتحاديه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران ادامه داد: درواقع، زماني که بازار به صورت رسمي باز باشد و معاملات به صورت فيزيکي انجام شود ميتوان شرايط را تحليل کرد و گفت نوسانات و افزايش و کاهش قيمت ها دقيق است يا خير، بنابراين با توجه به اينکه در ايام عيد بازار تعطيل بود ميتوان گفت نوسانات ايام عيد کاذب بود.

بذرافشان افزود: اما با توجه به بازگشايي بازار از ديروز مي توان گفت در حال حاضر بازار شرايط عادی دارد.

پيشبيني وضعيت بازار طلا و سکه در روزهاي پيش رو

رئيس اتحاديه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران در مورد وضعيت بازار طلا و سکه در روزهاي آينده گفت: من فکر نميکنم تغيير خاصي در قيمت ها داشته باشيم و با توجه به اينکه در ماه رمضان هستيم و مراسم و جشن ها کمتر است و تقاضا در بازار نيست فکر مي کنم بازار روال عادي را طي کند و التهابي در بازار رخ ندهد.

 

 

 

منبع: همشهری آنلاین

نویسنده: اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا،جواهر،نقره و سکه تهران ۲۶۶۷ بازدید بدون دیدگاه

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

طراحی شده توسط: آریان دیتا