دستگیری بدل‌انداز بازار طلافروشان ری

کد خبر : 9322
8 اسفند 1401 - 13:12

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک بدل انداز در بازار طلا فروشی‌های شهرری به همراه شناسایی چهار مالباخته، خبر داد.

 

به گزارش پلیس ری، سردار دوستعلی جلیلیان در تشریح این اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره بدل اندازی در بازار طلا فروشان شهرری موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۷۲ حرم حضرت عبدالعظیم (ع) قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و تخصصی و بازبینی دوربین های مداربسته و بررسی بانک اطلاعات مجرمین هویت و مخفیگاه متهم در محدوده شهرستان ری شناسایی شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: پس از انجام هماهنگی‌های لازم روز گذشته تیم های عملیاتی به موقعیت اعزام، در یک عملیات متهم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهم اموال مسروقه به ارزش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان با اشاره به اینکه تاکنون چهار مالباخته سارق سابقه‌دار را مورد شناسایی قرار داده اند، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده و اعتراف به بزه ارتکابی به دادسرا اعزام و سپس با قرار مناسب روانه زندان شد.

زندان پایان کار مالخر اموال مسروقه به در شهرری

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک مالخر با ۱۰ فقره اعتراف خبر داد و گفت: متهم با دستور قضایی روانه زندان شد.

جلیلیان در این باره گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی با رصد های میدانی، تحقیقات تخصصی و استفاده از تجهیزات خاص پلیسی موفق به شناسایی هویت شخص شدند که اقدام به خرید موتورسیکلت های مسروقه در محله ورامین و فروش قطعات آن می کرد.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس در تحقیقات و اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه متهم را شناسایی کردند، افزود: واحد عملیات پلیس آگاهی با اخذ مجوز قضائی به مخفیگاه متهم مراجعه و در یک عملیات منسجم پلیسی متهم را دستگیر و در بازرسی از محل تعداد ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری اضافه کرد: متهم در تحقیقات اولیه به جرم خود و خرید و فروش ۱۰ فقره موتورسیکلت سرقتی از سارقان اعتراف و تاکنون چهار نفر از مالباختگان شناسایی شدند.

سردار جلیلیان با بیان اینکه متهم دارای سابقه و تحمل حبس در زندان نیز هست، خاطرنشان کرد: ضمن شناسایی مالباختگان تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم ادامه داد.

منبع: ایرنا

نویسنده: اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا،جواهر،نقره و سکه تهران ۲۰۱۶ بازدید بدون دیدگاه

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

طراحی شده توسط: آریان دیتا