افتتاح ششمین نمایشگاه طلا و جواهر شیراز

کد خبر : 8813
5 بهمن 1401 - 11:11

آیین گشایش ششمین نمایشگاه طلا، نقره، جواهر و گوهرسنگهای شیراز عصر امروز با حضور مسئولین محلی، رییس و هیات مدیره‌های تعدادی از اتحادیه‌های طلا و جواهر کشور، فعالین صنفی و علاقه‌مندان به این صنف و صنعت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه طلا و جواهر تهران؛ ششمین نمایشگاه طلا، جواهر، نقره و گوهر سنگها ، عصر روز سه شنبه با حضور مقامات استانی و مسئولین و فعالین صنف طلا و جواهر کشور در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی استان فارس برگزار شد.

در مراسم افتتاح این نمایشگاه “ربانی زاده” معاون اقتصادی استانداری شیراز، “فرهادی” رئیس نمایشگاههای بین المللی شیراز، “هاشمی” رئیس دفتر توسعه گوهر سنگهای ایمیدرو، و “مستغنی” به نمایندگی از اتحادیه طلا و جواهر شیراز مطالبی را در رابطه با ظرفیت ها و پنانسیل های صنعت طلا و جواهر، اهمیت برپایی نمایشگاهها، توجه به صادرات طلا در بازار حوزه خلیج فارس، گوهرسنگها و سند تدوینی آن بیان کردند.

در این نمایشگاه 80 شرکت کننده در حوزه های مختلف این صنعت و از شهرهای مختلف و در مساحتی در حدود 7هزار متر مربع حضور دارند.

ششمین نمایشگاه طلا، جواهر، نقره و گوهرسنگهای شیراز تا 7 بهمن ماه، از ساعت ۱۶ الی ۲1 در محل نمایشگاه بین المللی این شهر پذیرای علاقه مندان به این صنف و صنعت خواهد بود.

 

انتهای پیام

نویسنده: اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا،جواهر،نقره و سکه تهران ۱۴۳۴ بازدید بدون دیدگاه

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

طراحی شده توسط: آریان دیتا