رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران؛

نمایشگاه طلا و جواهر شیراز یکی از پربازدیدترین نمایشگاههای طلا و جواهر کشور است

کد خبر : 8798
2 بهمن 1401 - 17:11

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن بیان پتانسیل های بالای نمایشگاه طلا و جواهر شیراز، این نمایشگاه را یکی از پربازدیدترین نمایشگاههای طلا و جواهر کشور عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه طلا و جواهر تهران؛ نادر بذرافشان برگزاری نمایشگاه طلا و جواهر شیراز را فرصتی مغتم برای صنعت طلا و جواهر کشور  برشمرد و گفت: طی سالهای اخیر نمایشگاه طلا و جواهر شیراز از استقبال خوبی برخوردار بوده است که این حجم از بازدید می تواند یکی از نقاط قوت نمایشگاه طلا و جواهر شیراز باشد.

وی شهر شیراز را از شهرهای مهم و تاثیرگذار کشور دانست و افزود: شیراز و استان فارس ظرفیت و پتانسیل بالایی برای فعالیت در زمینه طلا و جواهر داراست و این شهر می تواند به قطب طلایی جنوب کشور تبدیل گردد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطرنشان کرد: مجاورت با استانهای جنوبی کشور این امکان را برای شیراز فراهم کرده که حتی به دروازه های صادراتی طلا و جواهر در حوزه کشورهای خلیج فارس نیز تبدیل گردد.

بذرافشان نمایشگاه طلا و جواهر شیراز را زمان مناسبی دانست که روسا و فعالین طلا و جواهر کشور ضمن بازدید از این نمایشگاه، دور هم جمع شده و درباره مهمترین موضوعات و چالشهای صنف و صنعت طلا و جواهر گفتگو و تصمیم گیری کنند.

گفتنی است؛ نمایشگاه طلا ،جواهر ،نقره و گوهر سنگهای شیراز از تاریخ 4 لغایت7 بهمن ماه از ساعت 16 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس برگزار خواهد شد.

منبع: اتحادیه طلا و جواهر تهران

نویسنده: اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا،جواهر،نقره و سکه تهران ۳۹۸۵ بازدید بدون دیدگاه

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

طراحی شده توسط: آریان دیتا