رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران اعلام کرد:

کارگروه تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران به رشد و توسعه صنعت طلا و جواهر کمک می کند

کد خبر : 7685
2 آذر 1401 - 17:09

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن بیان لزوم تشکیل کارگروه تخصصی – ملی طلا و جواهر در اتاق اصناف ایران، این کارگروه را موجب رشد و ارتقاء صنف و صنعت طلا و جواهر اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه طلا و جواهر تهران، نخستین جلسه از کارگروه تخصصی- ملی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران، عصر روز گذشته با حضور قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف ایران، نادر بذرافشان رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران و تعدادی از روسای اتحادیه‌های طلا و جواهر مراکز استانها برگزار شد.

در همین رابطه رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در مورد اهم موضوعات و لزوم این نشست گفت: این جلسه که برای اولین بار برگزار شده بود، با حضور رئیس اتاق اصناف ایران و رؤسای اتحادیه های تهران، اصفهان، یزد، تبریز، شیراز و شمیرانات در اتاق اصناف ایران برگزار گردید و در رابطه با رفع اهم مشکلات صنفی مباحثی عنوان گردید.

وی با اشاره به اهمیت و حساسیت صنف طلا و جواهر تصریح کرد: در این جلسه در راستای رشد و توسعه صنعت طلا و جواهر در سطح کشور مقرر گردید هر استان با تشکیل کارگروه تخصصی توسط اتحادیه مربوطه طرحها و برنامه های خود را در این راستا اعلام نمایند.

بذرافشان در همین رابطه افزود: در نخستین جلسه کارگروه تخصصی ـ ملی طلا و جواهر مقرر شد جلسات به صورت ماهیانه برگزار و پیرامون رفع مشکلات این صنعت بزرگ در دو سطح استانی و ملی کارگروه‌های تخصصی به ارائه طرح و برنامه پرداخته شود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطرنشان کرد: اتاق اصناف ایران نیز در این جلسه متعهد شد جهت رفع مشکلات این صنف بزرگ همکاری لازم را انجام دهد.

این مقام صنفی در خاتمه ابراز امیدواری کرد تشکیل این کارگروه تخصصی به دلیل آشنایی با مشکلات صنعت طلا و جواهر بتواند کمک بزرگی به این صنعت و صنعت نماید.

 

انتهای پیام

منبع: اتحادیه طلا و جواهر تهران

نویسنده: اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا،جواهر،نقره و سکه تهران ۱۴۶۷ بازدید بدون دیدگاه

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

طراحی شده توسط: آریان دیتا