رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران اعلام کرد؛

تعدیل قيمتها در بازار طلا/ تقاضای چشم‌گيری برای خريد طلا و سکه نداريم

کد خبر : 6743
10 مهر 1401 - 16:07

رئيس اتحاديه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران با بيان اينکه افزايش قيمت ها در بازار موقتي است، گفت: با اعلام خبر آزادسازي ۷ ميليارد دلار از منابع ارزي بلوکه شده ايران، بايد منتظر کاهش قيمت‌ ها باشيم.

نادر بذرافشان، رئيس اتحاديه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران درباره وضعيت بازار طلا و سکه اظهار داشت: افزايش ۲۸ دلاري اونس طلا و افزايش قيمت دلار در بازار داخلي موجب افزايش قيمت طلا و سکه شده است.

رئيس اتحاديه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران با اشاره به اخبار مربوط به آزادسازي ۷ ميليارد دلار از منابع ارزي بلوکه شده ايران گفت: باوجود اينکه خبر هنوز به کف بازار نرسيده ولي بايد منتظر کاهش قيمت ها باشيم. البته قيمت هاي صبح امروز نسبت به معاملات پاياني ديروز بيانگر کاهش است.

رئيس اتحاديه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران حباب سکه را بين يک ميليون و ۶۰۰ تا يک ميليون و ۷۰۰ هزار تومان اعلام و تأکيد کرد: ديروز در معاملات پاياني قيمت سکه طرح جديد به ۱۵ ميليون و ۴۰۰ هزار تومان هم رسيده بود ولي صبح امروز قيمت فروش سکه طرح جديد با کاهش همراه شد و به ۱۵ ميليون و ۲۵۰ هزار تومان رسيد.

وي ضمن تأکيد بر اينکه تقاضايي در بازار براي خريد طلا و سکه شکل نگرفته است، گفت: هرچند قيمت ها در بازار افزايش يافت ولي معاملات نشان مي دهد تقاضاي چشمگيري براي خريد طلا و سکه نداريم و اينطور نيست که بگوييم مردم خريدار شده اند.

بذرافشان با بيان اينکه فضاي معاملات در بازار طلا و سکه مانند ايام محرم و صفر است، گفت: اميدواريم با ورود به ماه ربيع معاملات بازار طلا و جواهر نيز از رکود خارج شود

منبع: تسنیم

نویسنده: اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا،جواهر،نقره و سکه تهران ۱۰۳۶ بازدید بدون دیدگاه

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

طراحی شده توسط: آریان دیتا