سارقان طلا فروشی در همدان دستگیر شدند

کد خبر : 6138
9 شهریور 1401 - 16:06

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ۲ سارق طلا فروشی در همدان با تلاش کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت عوامل پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار “سلمان امیری” در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت طلا فروشی در شهر همدان و اعلام آن به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در محل جرم، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مالک طلافروشی در اظهارات خود به پلیس مدعی حفر سوراخ در کف مغازه، تخریب گاو صندوق و سرقت چهارکیلوگرم طلا، ۵۰ قطعه سکه تمام بهار آزادی و سکه پارسیان به ارزش ۵۰ میلیارد ریال شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی، اطلاعاتی و بهره گیری از تمامی ظرفیت های درون و برون سازمانی ۲ سارق را در ۲ عملیات جداگانه شناسایی و دستگیر کردند.

سردار امیری خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات فنی و در مواجهه با مستندات موجود، به سرقت طلا فروشی با همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کردند و ۵۰۰ گرم طلا و ۸۰ عدد سکه از مخفیگاه آنان کشف شد.

وی اضافه کرد: ماموران در اقدامی غافلگیرانه یکی از همدستان متهمان را دستگیر کردند و دیگر متهم تحت تعقیب است.

فرمانده انتظامی استان همدان از فروشندگان طلا و زیور آلات خواست هنگام راه اندازی مغازه، از ابزار پیشگیرانه و هشدار دهنده برای ارتقای ایمنی محل فعالیت و جلوگیری از سرقت استفاده کنند.

منبع: ایرنا

نویسنده: اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا،جواهر،نقره و سکه تهران ۱۱۴۲ بازدید بدون دیدگاه

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

طراحی شده توسط: آریان دیتا