نکات ضروری برای خرید سکه

کد خبر : 101
11 تیر 1401 - 08:04

به گزارش روابط عمومی اتحادیه طلا و جواهر تهران، ابراهیم محمدولی در جهت جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی در خرید سکه طلا موارد مهمی را به خریداران این مسکوکات طلایی مطرح کرد. رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در مورد مهمترین نکته برای خرید مطمئن سکه گفت: خریداران سکه حتماَ از واحدهای کسبی دارای پروانه […]

به گزارش روابط عمومی اتحادیه طلا و جواهر تهران، ابراهیم محمدولی در جهت جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی در خرید سکه طلا موارد مهمی را به خریداران این مسکوکات طلایی مطرح کرد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در مورد مهمترین نکته برای خرید مطمئن سکه گفت: خریداران سکه حتماَ از واحدهای کسبی دارای پروانه کسب خرید کنند، و برای فروش هم به واحدهای کسبی دارای جواز کسب مراجعه نمایند.

محمدولی برای خرید سکه مطمئن و آسوده توصیه کرد: جهت خرید سکه حتما از سکه ی دارای وکیوم به نام و نشانی همان واحد کسبی خرید کرده و حتماَ دقت نمایند کارت سکه دارای هولوگرام معتبر باشد. همچنین خریدار برای پرداخت وجه سکه حتما در همان واحد کسبی با توجه به پوزبانکی و یا کارت خوان پرداخت خود را انجام نماید.

وی خاطر نشان کرد: همکاران ما این دقت را دارند که کارت ملی خریدار را رؤیت می کنند که با کارت بانکی مشتری مطابقت داشته باشد و این کار برای رفع مشکلات بعدی و تایید اصالت کارت بانکی انجام می گردد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در ادامه تصریح کرد: عده ای از افراد هستند که در مراکز خرید و بازار به صورت سرپایی و دلالی اقدام به فعالیت خرید و فروش سکه می کنند، که از مردم محترم و خریداران گرامی سکه تقاضا داریم به هیچ وجه از این افراد خریداری نکنند و به واحد کسبی دارای جواز کسب مراجعه نمایند، که در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی قابل رصد و پیگیری باشد.

محمدولی در خاتمه از همه شهروندان و خریداران محترم سکه خواست تا با رعایت موارد اعلامی از طرف اتحادیه طلا و جواهر خرید مطمئن و بدون مشکلی داشته باشند.

انتهای پیام

نویسنده: اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر و سکه تهران ۹۱۳ بازدید بدون دیدگاه

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

طراحی شده توسط: آریان دیتا