سارق مسلح طلا فروشی قرچک در کمتر از ۲۰ دقیقه دستگیر شد

کد خبر : 107
11 تیر 1401 - 08:04

سردار کیومرث عزیزی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حوالی ساعت ۱۶ امروز پنجم تیرماه فردی با قصد سرقت، یک وسیله آتش‌زا به داخل مغازه طلا فروشی در یکی از خیابان‌های شهرستان قرچک پرتاب کرده و بلافاصله شروع به تیراندازی به سمت ویترین مغازه  می‌کند. وی اظهار داشت: با توجه به حضور افسر پلیس […]

سردار کیومرث عزیزی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حوالی ساعت ۱۶ امروز پنجم تیرماه فردی با قصد سرقت، یک وسیله آتش‌زا به داخل مغازه طلا فروشی در یکی از خیابان‌های شهرستان قرچک پرتاب کرده و بلافاصله شروع به تیراندازی به سمت ویترین مغازه  می‌کند.

وی اظهار داشت: با توجه به حضور افسر پلیس در محل سرقت، فرد سارق که عرصه را بر خود تنگ می‌بیند، با برداشتن مقداری طلا از داخل ویترین مغازه با خودروی شخصی خود فرار می‌کند که با هوشیاری و سرعت عمل مامور پلیس، بلافاصله خودرو متهم تحت تعقیب قرار می‌گیرد.
وی افزود: مامور پلیس همزمان با تعقیب خودروی سارق مسلح، طی اعلام به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ آخرین وضعیت و موقعیت خودرو متهم را که با حرکات جنون آمیز در حال فرار بود اعلام می‌کند که بلافاصله تیم‌های عملیاتی و پشتیبانی پلیس پس از هماهنگی با مقام قضایی، به موقعیت اعزام شده و با اجرای طرح مهار و سایر اقدامات پلیسی در تعیقب و گریز خودرو سارق و تیراندازی متقابل، سرانجام  باهمکاری  پلیس تهران بزرگ خودروی سارق در سه راه افسریه متوقف و سارق دستگیر می‌ شود.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران اظهار داشت: در بازرسی از خودرو متهم، مقادیری طلاجات شامل تعدادی النگو و انگشتر سرقتی و یک قبضه سلاح کلت کمری با ۱۹ فشنگ جنگی کشف شد.
عزیزی اظهار داشت: در این سرقت، متصدی طلا فروشی مجروح و به مراکز درمانی منتقل می‌شود که بر اساس گزارش کادر درمان، وضعیت عمومی وی مطلوب است.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران با تاکید بر برخورد شدید پلیس با مخلین نظم و امنیت عمومی خاطر نشان کرد: به کسانی که بخواهند از خطوط قرمز پلیس و در ایجاد امنیت و آرامش مردم عبور کنند هشدار می دهیم که پلیس اجازه جولان به قانون گریزان را نداده و با شدت با آنها برخورد می‌کند.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نویسنده: اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر و سکه تهران ۳۳۸ بازدید بدون دیدگاه

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

طراحی شده توسط: آریان دیتا