اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا،جواهر،نقره و سکه تهران

شبکه اطلاع رسانی طلا،جواهر،نقره و سکه
شناسه: 9230 زمان: 26 بهمن 1401 - 13:11

سارق مسلح طلافروشی دقایقی پس از سرقت بازداشت شد

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق مسلح طلا فروشی در محله نامجو لحظاتی پس از سرقت خبر داد.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت مسلحانه طلافروشی در محله نامجو سریعا تیم عملیات کلانتری این محل با تجهیزات کامل به محل اعلامی اعزام شدند.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به حضور ماموران در محل گفت:‌ در این عملیات با حضور به موقع ماموران در محل سارق خلع سلاح و دستگیر و کیف حاوی طلاهای سرقت شده نیز کشف و به همراه متهم به کلانتری منتقل شد.

وی درباره میزان طلاهای سرقت شده از سوی سارق دستگیر شده نیز گفت: در بررسی های اولیه از کیف همراه متهم دستگیر شده، تعداد ۶۲ عدد النگوی طلا که لحظاتی پیش سرقت شده بود کشف و ضبط شد.

طرهانی با بیان اینکه متهم ۳۹ سال سن داشت، گفت:‌ این فرد پس از انتقال به مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به تخریب شیشه مغازه طلافروشی و سرقت طلاها از ویترین مغازه اعتراف کرد.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه در این حادثه سرعت عمل، هوشمندی واقتدار پلیس در مدیریت صحنه و دستگیری متهم قابل ملاحظه و مثمر ثمر بود، خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی و جزئیات پرونده ادامه دارد. برای این متهم نیز پرونده‌ای تشکیل شده و تحت رسیدگی قرار دارد.

انتهای پیام