اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا،جواهر،نقره و سکه تهران

شبکه اطلاع رسانی طلا،جواهر،نقره و سکه
شناسه: 7934 زمان: 14 آذر 1401 - 16:09
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران:

رشد قيمت طلا و سكه برای طلا فروشان و مردم اتفاق خوبی نيست/ ضرورت و نياز بازار به ثبات و تعادل قيمت طلا

رئيس اتحاديه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران تصريح كرد: بالا رفتن قيمت طلا و سكه براي طلا فروشان و همچنين مردم اتفاق خوبي نيست.

نادر بذرافشان، رئيس اتحاديه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران با بيان مطلب فوق بيان کرد: هر چقدر كه قيمت طلا در بازار تعادل بيشتري داشته باشد و ثبات قيمتي داشته باشيم براي بازار و مردم بهتر است.

رئيس اتحاديه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: بازار داخلي طلا متأثر از اخبار سياسي و اقتصادي در سطح دنيا و نوسانات قيمت ارز، روند افزايشي به خود گرفته اما آن التهابي كه تقاضا براي خريد در بازار باشد، وجود ندارد و بازار روال عادي خودش را طي مي کند.

بذرافشان در رابطه با سرريز نقدينگي به بازار خريد طلا با اشاره به افزايش ۵۱ دلاري انس جهاني طلا از هفته گذشته گفت: در حال حاضر انس جهاني طلا با ۱۱ درصد افزايش نسبت به روز گذشته، به ۱۸۰۸ دلار رسيده است.

رئيس اتحاديه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران با اظهار اينكه بازار داخلي طلا متأثر از خبرهاي سياسي و اقتصادي در سطح دنيا و همچنين نوسانات قيمت ارز، روند افزايشي به خود گرفته افزود: در حال حاضر آن التهابي كه تقاضا براي خريد در بازار باشد، وجود ندارد و بازار روال عادي خودش را طي ميكند.