اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا،جواهر،نقره و سکه تهران

شبکه اطلاع رسانی طلا،جواهر،نقره و سکه
شناسه: 7354 زمان: 18 آبان 1401 - 18:08

دیدار هیات مدیره اتحادیه طلا وجواهر تهران با رئیس پلیس اماکن تهران بزرگ

هیات مدیره اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران با جناب سرهنگ مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی پایتخت دیدار و در مورد مهمترین موضوعات این صنف گفتگو و تبادل نظر کردند.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه طلا و جواهر تهران نشست مشترک هیات مدیره اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران و رییس پلیس اماکن در محل پلیس اماکن فراجا برگزار شد.
در این جلسه جناب سرهنگ نادر مرادی ضمن تبریک به هیات مدیره جدید اتحادیه، این صنف را از صنوف مهم و تاثیرگذار توصیف کرد و گفت: صنف طلا و جواهر ویترین صنوف و بازار است.
وی با تشکر از همکاری و هماهنگی اتحادیه طلا و جواهر تهران با این پلیس و بیان برخی توصیه‌ها، برای هیات مدیره جدید اتحادیه آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.

در این دیدار نادر بذرافشان رئیس اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران نیز هماهنگی این صنف با پلیس اماکن را برای امنیت بیشتر واحدهای صنفی بسیار مهم برشمرد و برخی از مهمترین مشکلات و معضلات صنفی را مطرح و خواستار رفع این موانع شد.

سید محمود فضل آذر شربیانی نایب رئیس اول اتحادیه نیز در این جلسه با بیان برخی از مشکلات صنفی درخواست کرد نهادها و سازمانهای مرتبط با صنف و صنعت طلا و جواهر همکاری و مساعدت بیشتری داشته باشند.

گفتنی است در این دیدار اعضای هیات مدیره اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران عباداله محمدولی، باقر وثوق رحیمی، مهدی آزادی و عباس مسعودی و همچنین بازرس هیات مدیره داوود سلمانیان با بیان برخی از موانع و مشکلات پیش روی این صنف و صنعت و اعلام پتانسیلهای بالای صنعت طلا و جواهر خواستار توجه بیشتر مسئولین به این صنف بزرگ برای رشد و ارتقاء آن شدند.

 

انتهای پیام