اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا،جواهر،نقره و سکه تهران

شبکه اطلاع رسانی طلا،جواهر،نقره و سکه
شناسه: 7134 زمان: 9 آبان 1401 - 23:08

مراسم دیدار اعضای صنفی با هیات مدیره جدید اتحادیه طلا و جواهر برگزار شد + عکس

صبح امروز باحضور اعضاء، پیشکسوتان و فعالین صنف طلا و جواهر تهران جلسه دیدار و معارفه هیات مدیره جدید اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران انجام گردید.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه طلا و جواهر تهران؛ صبح امروز اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران میزبان اعضاء، همکاران و فعالین این صنف بود تا با حضور در این اتحادیه ضمن دیدار با هیات مدیره جدید قبول این مسئولیت را به ایشان تبریک گویند.

در این مراسم که به مدت چهار ساعت بطول انجامید، اعضای صنفی، پیشکسوتان، فعالین و امنای صنف طلا، جواهر، نقره و سکه ازمناطق مختلف سطح شهر تهران حضور داشتند ضمن دیدار و بیان تبریک به هیات مدیره جدید، برای ایشان توفیق خدمت و سلامتی در جهت رشد و ارتقای صنف و صنعت طلا و جواهر را از خداوند متعال طلب نمودند.

گفتنی است در این دیدار اعضای صنفی از قشرها و رسته های مختلف همچون؛ بازاریان و عمده فروشان، تولیدکنندگان، طلا و جواهر فروشان، فروشندگان نقره و سکه، و دیگر بخشهای این صنف حضور داشتند.

در این مراسم ضمن گفتگو و بیان مشکلات و معضلات صنفی توسط اعضای صنفی و هیات مدیره جدید، در رابطه با روند رشد و پیشرفت صنف و صنعت طلا و جواهر بحث و تبادل نظر شد.

 

انتهای پیام