اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا،جواهر،نقره و سکه تهران

شبکه اطلاع رسانی طلا،جواهر،نقره و سکه
شناسه: 6352 زمان: 20 شهریور 1401 - 16:06

معرفی غول‌های برتر طلا در سه ماهه دوم ۲۰۲۲

کیتکو ۱۰ شرکت برتر معدن طلا را بر اساس ارقام تولید سه ماهه آنها در سه ماهه دوم ۲۰۲۲ رتبه‌بندی کرد.

این رتبه‌بندی، پولیوس (شرکت استخراج طلای روسی و یکی از بزرگ‌ترین استخراج‌کنندگان طلای جهان) را در بر نمی‌گیرد که تصمیم گرفته است نتایج عملیاتی و صورت‌های مالی خود را از گزارش‌های سه ماهه به شش ماهه تغییر دهد. نتایج این رتبه‌بندی در ذیل ارائه شده است.

نیومانت، شرکت استخراج معادن و فلزات آمریکایی است که تولید طلایش نسبت به سه ماهه سال قبل سه درصد افزایش یافت و به ۱۴۹۵ هزار اونس رسید.

بَریک گولد، شرکت استخراج معادن و فلزات کانادایی که تولید طلایش در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ مطابق با سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ بود.

اگنیکو ایگل، شرکت استخراج معدن طلای کانادایی که تولید طلای این شرکت در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ به میزان ۶۳ درصد بیشتر از سال گذشته بود.

انگلوگولد اشانتی، شرکت چندملیتی استخراج معادن مستقر در شهر ژوهانسبورگ که تولید طلا را در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ به میزان ۳ درصد نسبت به سال قبل افزایش داد.

نیوکرست ماینینگ، شرکت استخراج معدن استرالیایی که تولید خود را در سه ماهه دوم ۲۰۲۲ نسبت به سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ توانست ۱۸ درصد افزایش دهد.

گولد فیلدز، شرکت معدن در آفریقای جنوبی که تولید طلای این شرکت در سه ماهه دوم ۲۰۲۲ به میزان ۱۰ درصد بیشتر از دوره قبل بود.

کینروس گولد، شرکت استخراج معدن طلای کانادایی که در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ در مقایسه با سه ماهه دوم ۲۰۲۱، افزایش ۴ درصدی داشته است.

یجین ماینینگ، شرکت استخراج معادن چینی که تولید طلای تولیدی خود را در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ توانست ۳۷ درصد افزایش دهد.

Northern Star، شرکت استخراج طلا در استرالیا و هارمونی گولد، شرکت معدن در آفریقای جنوبی در جایگاه نهم و دهم قرار گرفتند.

 

انتهای پیام