اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا،جواهر،نقره و سکه تهران

شبکه اطلاع رسانی طلا،جواهر،نقره و سکه
شناسه: 3772 زمان: 24 مرداد 1401 - 15:05

انتخابات اتحادیه طلا و جواهر تهران 25 مردادماه برگزار می شود + اسامی و تصاویر داوطلبین

هیات اجرایی برگزاری انتخابات اتحادیه های صنفی تهران ضمن اعلام اسامی داوطلبین انتخابات هیات مدیره و بازرسی اتحادیه طلا و جواهر تهران، زمان برگزاری این انتخابات را 25 مردادماه اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه طلا و جواهر تهران؛ هیات اجرایی برگزاری انتخابات اتحادیه های صنفی تهران با انتشار فراخوان انتخابات اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، زمان این انتخابات را 25 مردادماه اعلام کرد.

براساس این فراخوان در اجرای ماده 11 آیین نامه اجرایی هیات مدیره و بازرسان اتحادیه های صنفی، از کلیه اعضای دارای پروانه کسب اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران دعوت شده است تا از ساعت 9:30 الی 14 روز سه شنبه 1401/5/25 جهت شرکت در دور اول انتخابات اتحادیه، شخصا به نشانی؛ خیابان فردوسی، خیابان کوشک مصری، هتل بزرگ فردوسی مراجعه و کاندیداهای مورد نظر را از بین افراد ذیل در قالب 7 نفر اعضای اصلی هیات مدیره و یک نفر بازرس انتخاب نمایند.

در این فراخوان آمده است؛ براساس بند 6 ماده 15 آیین نامه انتخابات هیات مدیره و بازرسان اتحادیه های صنفی، فقط صاحب پروانه کسب مجاز به شرکت در انتخابات بوده و شرکاء، دارندگان و کالت محضری، مباشر و اعضای خانواده مجاز به شرکت در انتخاب نمی باشد.

همچنین ارائه اصل کارت ملی و یا پروانه کسب و یا تصویر آن جهت شرکت در انتخابات ضروری است.

اسامی داوطلبین عضویت در هیات مدیره (انتخاب7نفر):

 

 

اسامی داوطلبین عضویت در بازرسی (انتخاب یک نفر):

 

انتهای ییام