اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا،جواهر،نقره و سکه تهران

شبکه اطلاع رسانی طلا،جواهر،نقره و سکه
شناسه: 552 زمان: 21 تیر 1401 - 00:04

نمایشگاه طلا و جواهر تبریز تاثیر مستقیمی در رشد مصنوعات طلایی شمال غرب کشور دارد

به گزارش روابط عمومی اتحادیه طلا و جواهر تهران؛ ابراهیم محمدولی با اشاره به پتانسیل بالای شهر تبریز برای تولید مصنوعات طلا و جواهر گفت: نمایشگاه طلا و جواهر تبریز می تواند گام مهمی در توسعه و رشد طلایی شمال غرب کشور داشته باشد. وی با اعلام اینکه تبریز در سالیان اخیر رشد خوبی چه […]

به گزارش روابط عمومی اتحادیه طلا و جواهر تهران؛ ابراهیم محمدولی با اشاره به پتانسیل بالای شهر تبریز برای تولید مصنوعات طلا و جواهر گفت: نمایشگاه طلا و جواهر تبریز می تواند گام مهمی در توسعه و رشد طلایی شمال غرب کشور داشته باشد.

وی با اعلام اینکه تبریز در سالیان اخیر رشد خوبی چه در سطح کیفی و چه در سطح کمی در تولید مصنوعات طلا داشته است خاطرنشان کرد: نمایش توانمندی های طلایی این شهر در نمایشگاه طلا و جواهر تبریز موجب رشد و ارتقاء صنعت طلا و جواهر کشور خواهد شد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، نمایشگاه را ویترین توانمندی صنعت  طلا و جواهر دانست و افزود: تبریز این قابلیت را دارد که مرکز صادرات مصنوعات طلا به کشورهای همسایه را داشته و به کارآفرینی و ارزآوری کشور کمک شایانی کند.

محمدولی با مهم برشمردن نمایشگاههای طلا و جواهر در سطح کشور گفت: نمایشگاه طلا و جواهر تبریز گام مهمی برای رشد سطح کیفی محصولات طلایی این شهر ایفاء کرده و می تواند به عنوان یکی از قطب های طلایی کشور مطرح گردد.

گفتنی است شانزدهمین نمایشگاه طلا، جواهر، نقره، سکه و صنایع وابسته تبریز از22 لغایت 25 تیرماه و از ساعت 16 الی 22 پذیرای علاقه مندان به این صنف و صنعت خواهد بود.

 

انتهای پیام